وقتی چین به قلب پرچمدار سامسونگ نفوذ می کند!

یک دهه پیش سامسونگ بر بازار چین تسلط داشت، اما در سال ۲۰۲۳ به حدود ۲ درصد رسیده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ در تلاش برای به دست آوردن مجدد سهم از دست رفته بازار بوده است. راه تاعه موون اوایل این هفته به خبرنگاران گفت: “ما تلاش می‌کنیم تا از طریق بهینه‌سازی نرم‌افزاری که متناسب با بازار چین باشد، محصولاتی متناسب با بازار چین به مشتریان چینی برسانیم، و من فکر می‌کنم نتایج کم‌کم ظاهر می‌شوند.”

همانطور که مشخص است، این نرم افزار  “مناسب تر” شامل ویژگی های جدید هوش مصنوعی است. در باقی نقاط دنیا، ویژگی های هوش مصنوعی توسط گوگل ارائه می شود. اما در چین، این ویژگی ها توسط مدل بایدو به نام “ارنی” ارائه می شود.

البته، گوشی های اندرویدی در چین معمولاً بدون خدمات گوگل عرضه می شوند. اما سامسونگ برای این نسل از پرچمداران خود به قدری به هوش مصنوعی توجه کرده است که این سوئیچ کمی غافلگیرکننده است. تا آنجا که میتوان گفت، اینها همان ویژگی هایی هستند (از نظر عملکرد) که بقیه دنیا در حال دریافت آن هستند.

سامسونگ در این باره بیانیه ای منتشر کرده و گفته: “هم اکنون با داشتن هوش مصنوعی ارنی، گوشی هوشمند شما می تواند محتوا را ترجمه کند و محتوای طولانی را در قالب‌های شفاف و هوشمندانه با کلیک یک دکمه خلاصه کنید و سازماندهی متن گسترده را ساده کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ESC را فشار دهید تا بسته شود