اینستاگرام چندین ویژگی جدید را برای استوری معرفی کرد، از جمله راه های تعاملی جدید برای به اشتراک گذاری موسیقی، عکس و ویدیو.
جذابترین ویژگی جدید Reveal نام دارد و در صورت استفاده از آن، محتوای یک قسمتی از استوری را محو میکند. تنها راهی که بینندگان میتوانند آن قسمت محو شده را ببینند، ارسال پیام به شخصی است که آن را به اشتراک گذاشته است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفته است که پیامهای دایرکت بخش مهمی از پلتفرم هستند و استوریها و دایرکت ها بخش های اصلی رشد اینستاگرام را تشکیل میدهند.
یکی دیگر از ویژگیها به نام Frames، یک پوشش پولاروید روی تصاویری قرار میدهد که در ابتدا با رنگ خاکستری ظاهر میشوند. وقتی کاربران گوشی خود را تکان می دهند عکس ظاهر می شود – مانند کاری که بسیاری از مردم با تصاویر واقعی پولاروید انجام می دهند. جالب و سرگرم کننده است!
اینستاگرام همچنین یک ویژگی مبتنی بر موسیقی اضافه کرده است که به کاربران این امکان را میدهد با استفاده از اعلانهایی مانند «آهنگ مورد علاقه در یک آلبوم بخصوص» یا «اگر فقط میتوانستید تا آخر عمر به یک آهنگ گوش دهید» آهنگها را در استوریهای خود به اشتراک بگذارند. این برنامه Add Yours Music نامیده می شود.
اینستاگرام دستخوش تغییراتی شده است تا محتوای دسته اول و اورجینال کاربران را بیشتر در معرض دید قرار دهد. بزرگترین تغییر در این زمینه در اوایل هفته گذشته رخ داد، زمانی که شرکت اعلام کرد محتوای بازنشر شده یا انبوه شده را اساساً نامرئی میکند و در عوض آن را با نسخه اصلی پست جایگزین میکند.
با این حال، نکته مهم این است که محتوای پیشنهاد شده از حسابهایی که دنبال نمیکنید بیشتر از همیشه در معرض دید است. اخباری که برای سازندگانی که از دستیابی به تعداد مورد نظر فالوورهایشان ناراحت هستند، اصلا تسلی بخش نیست!
دیدگاهتان را بنویسید