تبلیغات درون بازی، ایده جدید EA برای کسب درآمد!

شرکت الکترونیک آرتز، یکی از معروفترین و با سابقه ترین شرکت های تولید بازی که اتفاقا سابقه بسیار بدی در از بین بردن پول هزینه شده برای بازی های خود دارد، به نظر می رسد که در یک حرکت جدید بطور جدی و سخت در حال کار بر روی نمایش تبلیغات درون خود بازی می باشد!

اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، زمانی که با سوال یک تحلیلگر درباره سود سه ماهه چهارم این شرکت سوال کرد اعتراف کرد که اوضاع خوبی ندارند و در حال کار بر روی درج تبلیغات بیشتر در حوزه بازی های AAA یا همان بازی هایی با بالاترین بودجه توسعه، کیفیت بالای گرافیک و گیم‌پلی و … صحبت کرد. ویلسون می‌گوید: ما تیم‌هایی در داخل شرکت داریم که در حال حاضر به دنبال این هستند که چگونه می‌توانیم پیاده‌سازی‌های بسیار متفکرانه‌ای را در تجربیات بازی خود انجام دهیم.

بنظر تبلیغات درون بازی آخرین کارت بازی EA برای کسب درآمد هستند. اما باید به این شرکت پیشنهاد کرد که به یاد زمانی که تبلیغاتی را امتحان کرده بود که واقعاً جالب بودند، نگاهی بیاندازد. منظور ما پانزده سال پیش است. وقتی Mercenaries 2 به شما این امکان را داد که به معنای واقعی کلمه تبلیغات داخل بازی را منفجر کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ESC را فشار دهید تا بسته شود